KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 23 April 2010

CONTEST : Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100?

apa aku akan buat kalau aku diberi rm100? huhu.. banyaknye yg aku nk buat..
1- aku leh beli komik conan byk2... lalala.. before this aku dah ada 60 episod yg biasa punya.. huhu..
2- x pon, aku leh belanja budak2 aku mkn spaghetti.. (err.. aku beli bahan je.. dorang yg masak.)
3- kalau duit ni masuk akaun maybank, confirm aku terguna untuk shopping online. hurmm...

tapi, mak kata, hadiah biasanya tanda tuah.. kena simpan.. jadi, boleh x, kalau nak mintak encik ini tolong bank in dalam giro? mana tau.. leh guna utk beli sijil simpanan premium. mana tau tiba dapat kereta mcm ni ke kan?
x pon, tolong masukkan dalam asb.. comel gak tuh..

p/s: soalan ini sangat susah.. sebab aku dah biasa menahan keinginan utk membeli sesuatu barang yg aku nak.

p/p/s: pape pn, saya nak gak rm100 tu! bagi saya eh? bagi saya eh? plzzzzz!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama