KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 2 April 2010

aku.. adalah superman..

benda dah lama tapi aku baru je try...

Your results: You are Superman

























Superman
60%
Spider-Man
50%
Hulk
50%
Green Lantern
45%
Robin
42%
Batman
40%
Supergirl
38%
The Flash
25%
Iron Man
25%
Catwoman
20%
Wonder Woman
13%

You are mild-mannered, good,
strong and you love to help others.


Click here to take the Superhero Personality Test

p/s: aku superman?? hurmm.. harap2..

4 ulasan:

  1. aku dah pernah buat jadi spiderman

    BalasPadam
  2. aku amik dari blog ko =p

    ko mmg layak jadi spiderman.. =)

    BalasPadam
  3. saya suka beterbangan. mungkin saya juga SUPERMAN. *ahaks*

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama