KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 22 April 2010

tag: gambar ke 8 dari folder ke 8

aku telah di tag. oleh sape lagi kalau bukan PUAN SUHIDA? tq su.. aku pun tgh xde idea ni nak tulis apa.. dapat tag ni, at least, leh cover kekeringan aku..

syarat2 tag ni:
1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story behind it.
4. Then challenge 8 blogging friends to do the same
====================================================


hohoho.. ini dia gambar bertuah itu.. gambar lama nih.. kanak2 kecil itu adik bongsu aku) kini sudah mahu ambil spm tahun ini.. dia kata, rasanya masa ni, dia darjah 3.. kalau ye, maknanya masa tu, umur aku dalam 20 thn.. huiyo!!

siyes, aku x berapa ingat bila (tahun) gambar ni diambil. yg aku tau, ni la 1st time aku jejak kaki ke cameron highland.. famili trip.. ada famili cik non, cik han, cik sally, mak atuk, ayah atuk.. huhu.. semua ada.

kami dapat sewa apartment. xsure la guna nama cik non atau cik han. best gak apartment tu. tapi ingatan aku mcm xberapa terang.. lagipun masa tu musim hujan.. banyak kabus.. ye ingatanku berkabus..

gambar ni ditangkap sebelum kami gi ladang strawberi kot.. best ladang strawberi tuh.. yg paling best sebab dia jual aiskrim strawberi yg sangat pekat.. nyum! nyum!

bila nk gi cameron lagi ek?
=======================================================

xtau nak tag sape.. nak tag semua boleh? yang paling utama adalah
jijan (dia pantang nampak kamera. suka bergambo.)
cik oryza (aku tau, mesti gambar makanan),
rye (lg 1 suka bergambo)
mie (mesti ko byk gambo kan?buat la.. buat la..)
safinah (kamera mahal bukan utk disorokkan)
en. anif ( buat la.. plz...)
uthe ( jgn sedih2.. buat tag ni)
kak dila (tolong la reti)

selamat membuat.... hahaha

3 ulasan:

  1. kenapa gue lagi....
    disebabkan ketandusan idea ni..
    terpaksa melayan kerenah tag ni
    hohohooo

    BalasPadam
  2. huahahaha.. kamera mahal x leh tunjuk.. tunjuk gambar je.. hihihi..

    BalasPadam
  3. mie: haha.. baik ko buat benda ni. daripada ko tunjuk benda2 yg x menutup aurat tu kan?

    safinah: haha.. pandai.. jgn tunjuk kamera.. tunjuk gambar dr kamera

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama