KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 8 April 2010

tag: Kamu perlu diet!


1- adakah anda pernah diet? bila? kenapa?
pernah.. selalu.. sebab x cukup tinggi.. aish.. dengan berat sekarang kalau tinggi 170cm, aku mmg jadi model dah

2- Apakah maksud diet pada anda?
pemakanan yang seimbang. mesti mengandungi segala zat mengikut keperluan manusia. tu teori yang aku belajar la..
personally pada aku, diet= jangan makan. haha (sebab aku makan banyak)

3- berapakah berat anda sekarang?
timbang sekolah: 60kg
timbang umah: 59kg
timbang kat pusat darah: 63kg

4- bilakah waktunya anda paling berat? paling ringan?
paling berat, tahun lepas before puasa 68kg (timbang kat pusat darah tu penipu!!!)
paling ringan masa tgh pantang pas operation, 46.8kg

5- berapa berat idaman anda?
42kg? tapi xkan tercapai. kalau tercapai pun, nanti kepala nampak besar... huhu.. 47-48 suda.. (20kg beza ok...)

6- apakah diet yang anda amalkan? berjaya ke?
masa kat u: lunch bihun sup/bubur nasi. dinner: nasi, tempe, sayur, air soya (masa ni la i kurus.. awww!!)
masa sekarang: makan pukul 1.30 malam (sila ikut jika nak gemuk!)

7- baca balik semua jawapan anda di atas. masih nak diet lagi ke?
haha.. diet? apa tu? kuih ke? kalau kuih, nak la.. lalala..

8- Kenapa anda rasa anda kena diet?
pikir logik cukup.. Mek salam pantai timur tu berat dia 58kg (ringan dari aku) dan lagi tinggi dari aku tapi dia tetap nampak berisi..kalau aku masuk tv, mau x muat skrin tu kot?

9- ejas gambar di bawah mengikut saiz badan anda (pendapat sendiri. jangan tanya orang)
comel aku kan? Aww!!


10- tag la beberapa orang yang anda suka. nyatakan sebabnya
aku baru je reka tag ni... jadi aku nak tag semua orang yang baca tag ni... pergi sebar luaskan pada semua ya? hahahaha!!!

6 ulasan:

  1. mai,no 9 tu cane na ejas gambo tu.keke...aku tukar jadi pompuan leh?kekeke..nanti aku wat tag ni.tag yg sgt best.

    BalasPadam
  2. haha. ko tambah rambut eh? ko ejas bagi gemuk kurus ja...

    BalasPadam
  3. haa,dah siap da pun.sila terjah ye.keke..

    BalasPadam
  4. apendiks pecah.. mula2 ingatkan cyst ovari.. dah buka, tgk, lain lak

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama