KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 5 April 2010

tag: apa2 aje

tag ini diberi oleh en. Merdayka (aku rasa panggil dia budak drum ke hapa tah? dah lupa). actually panjang lagi soalan tag nye tapi upline aku nih amik 5 soalan je..

1 - Bila kali terakhir anda pergi bercuti dan kenapa/sebab anda nak pergi bercuti?
kali terakhir.. rasanya pergi langkawi. aah.. langkawi.. dengan famili. masa tu baru je lepas LIMA 09.
sebab waktu tu cik han ajak. bayar murah beb! 1 kepala RM100 je utk 3hari 2 malam. all in termasuk tambang. mmg best gilo!!

2 - Berapakah umur anda? (jangan malu2 nak announce)… dan adakah anda rasa puas dengan pencapaian anda diusia anda sekarang ni?..
baru nak masuk 28.. yup! muda lagi.
puas hati? mana buleh! banyak lagi nk kejar..

3 - (tak jawab pun tak pe) Saya tahu anda seorang yang gemar bergambar didepan kemera! jadi pergi ambik kemera anda dan snap gambar wallet/beg duit anda! jangan la malu nak cakap berapa harganya sebab kuantiti nilai dalamnya lebih berharga!
huhu.. xde kamera sekarang.. kamera panit kat sekola..
skrg aku memakai wallet paling mahal aku penah ada.. mak aku beli kat Siam.. kalau x silap, harga dia RM12@RM15

4 - Anda mungkin seorang blogger, bila waktu yang paling anda suka untuk update/kemaskini blog anda dan kenapa anda pilih waktu itu?
x tentu masa.. bila idea datang.. (cewah!!)

5 - Apakah yang berlegar2 dalam fikiran anda sekarang?
xleh gitau! korang kecik lagi!

6 - tag 3 org lain yang anda suka (ayat aku sendiri)
yeay!!! aku nak tag Suhida, cik oryza n jijan..

last... tq en merdayka!!!

4 ulasan:

  1. wah,first time dpt tag dari mai.harus buat cepat2 nih.

    BalasPadam
  2. haha... bukan harus... wajib!! hehe

    BalasPadam
  3. mai,baru aku pasan.tag yg last sekali...aku pun suka kau!hehehe..

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama