KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 28 September 2009

nape aku jaki sangat dgn laki?

x la selalu.. kadang2 je..tapi aku xkira.. nyampah gak

1- semalam aku chat kat yahoo chatroom..aku tegur sorang guy ni agar xguna bahasa xsenonoh.. lepas bertekak beberapa ketika, dia kick aku..apa dia ingat dia dapat kick aku, dia hebat? boleh blah la lu

2- sometimes, aku rasa, laki ni sgt selfish.. selalu selfish.. nak kita je paham dia.. dia bz.. dia itu.. dia ini.. cuba kalau aku yg xbalas sms dia.. huh!

3- kwn aku, baru je frust dgn laki.. kwn bagai nk rak, selalu buat kwn aku keluar teman dia buat mcm2, alih2 nk kawin org lain.. alasan x serasi. woi.. klu ko xserasi dgn dia, jgn suruh dia teman ko makan.. jgn susahkan anak dara org

4- if ada pape, laki selalu tuduh pompuan ego.. padahal.. ko laki, ko la mulakan. kang klu pompuan lebih2, korang kata beria x ingat. x reti bertenang..

5- kalau gi kat chatroom, aku bnci betul tgk nick2 yg tah hape2.. x cukup dgn tu, nk tunjuk gersang kat room buat announcement bangang x tentu hala.. sib baik ada org nk tolong banned dia

6- pada lelaki, pompuan bawa kereta lembab.. ada betulnye tapi x perlu la ko buli pompuan yg bawa keta.. menyelit lane x bagi signal.. masuk tiba2.. xnk bagi ruang bila minta.. cuba kalau pompuan buat kat dia, tobat kena hon. bila laki gak yg buat, lek je

huhu.. byk lg tp tu je yg aku leh tulis.. ada isu, sensitif sikit, xleh aku sentuh.. tapi mmg la.. biasanya kalau laki n pompuan, laki ni lagi selfish.. nk pompuan paham semua apa dia buat.. kalau pompuan lak minta bnda yg sama, dia kata ngade2.. ahh!!!

p/s: aku x la anti lelaki.. aku masih suka lelaki tapi kdg2, mmg aku jaki dgn sikap dorang tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama