KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 6 Oktober 2009

malas...

hurmm.. apa lagi yg aku hutang?
1- pelan taktikal koko...
2- surat utk hantar ke jabatan utk minta peruntukan baiki paip.
3- jawapan intervensi
4- tanda buku budak..

adoi.. sengalnya... malas tul nk buat keje... bila la rumaizah ni nk rajin ek? even nak update blog pon aku malas.. padahal, tiap hari online... nk check gambar apa nk print pon malas.. nape malas sangat thn ni?

argh!!! tolong... ya Allah, jadikan la aku lebih baik pada hari esok.. teruk sgt diri ni sekarang..

sape2... tolong la bagi aku semangat.. mandom gile rasa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama