KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 13 Oktober 2009

rindukan dia..

hurmm.. ada satu kerinduan dalam hati aku... tapi aku x berapa pasti pada siapa.. rasa rindu sangat2.. tapi kat sape ek? tah la..

kata orang, kalau kita selalu teringat kat org, org tu pon teringat kat kita gak..

kalau gitu, patut x aku tanya pd setiap org yg aku agak2 aku rindu... ada x dia teringat kat aku arini? klu ada, mknanya dia la org yg aku rindu.. hehe

tapi klu pikir2 balik.. x yah la.. sbb aku yakin, org yg aku tgh rindu ni, x patut aku rindu.. x patut aku kwn pon.. hurmm.. ni la masalahnya kalau hati asik tersalah parking...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama