KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 25 Oktober 2009

blog berwajah baru...

alhamdulillah.. akhirnya... settle gak blog ni.. well.. sebenarnye, aku x link lagi tab tempat lepak.. nanti la ye... dah blur giler...

kedai aku sangat la sederhananya banding dengan kedai org lain.. harap2 ada la yg sudi jenguk. aku minta kwn aku tolong buat banner. dia ada hal la plak.. nk kena dia nih..

anyway, aku harap, korang puas hati jamu mata kat kosmetik baru blog aku ni ye.. x mudah tau..sbb aku x tere it.. give me some credit..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama