KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 11 Oktober 2009

nilai hadiah

semalam ada annual lunch skolah di hotel grand continental. aku try mekap sendiri kali ni.. hahah.. mak kta tebal..haha..nasib baik lampu malap.. hasilnya, muka aku dinaiki jerawat arini.. ades..

tapi, bukan ni yg aku nk cerita..aku nk cerita ttg hadiah cabutan bertuah.

sebelum majlis bermula, aku ada gak tanya kat kak latifah, kalau nak bagi jag murah sebagai hadiah cabutan bertuah boleh x? jawapan yg aku dapat ialah: sumbangan dialu2kan tapi ada had harga minima..

maknanya, hadiah cabutan bertuah masa lunch tu, mesti bukan cikai2 punya... ada org dapat make over product mary kay dgn kak salinda.. ada dapat bread warmer, iron.. batik.. aku? aku dapat lip gloss.. adeh..

hurm.. aku akui, mungkin lipgloss yg aku dpt ni, sama harganya dgn iron kak liana.. cuma, bila aku dpt lip gloss....adeh.. bila aku nk pakai ek? xkn thn depan? aku ni dah la jenis mekap 1 thn sekali.. adoii.. klu la aku dpt bnda lain

sori.. bukannya aku x bersyukur.. cuma, kalau aku dpt brg letrik, or tupperware, leh la aku pakai selalu.. kalau bg lip gloss ni kat kak faridah or faizah or mariana, mesti lebih bermakna.. bagi pada aku.. hurmm..

tu la nilai sesuatu barang bagi aku.. bukan harga yg jadi persoalan.. tapi ketepatan hadiah dan penerimanya.. kerana kdg2 penerima xreti menggunanya.. bak kata simpulan bahasa, kera mendapat bunga.

err.. tapi aku bukan kera ye...

tapi, dah namanya cabutan baertuah.. redha je la.. munkin Allah nak aku pakai lip gloss yg natural colour tapi sangat blink2? hurm.. aku akn cuba.. bukan ada org lain pon.. budak aku pompuan belaka.. hehe

cuma, aku dah dapat pengajaran.. nak bagi hadiah, pastikan sesuai dgn tuan dia.. jgn pakai boh.. je

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama