KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 21 Oktober 2009

xtau apa aku taip nih

dari minggu lepas, kaki dan tangan aku sejuk.. mlm td, xleh nk tido sbb sejuk sgt.. dah kelubung pon sejuk gak..arini, masuk je bilik guru, tgn aku terus sejuk.. kena la pgg tgn kwn2 utk dapatkan haba.. tapi dorang plak x suka tgn aku sejuk sgt..mcm baru pgg ais.

org kata, kalau org tu sakit, tgn dan kaki dia sejuk..macam yg aku tgh hadapi. sakit ke aku? sbb apa ek? xkn sbb vaksin kanser tu kot?plg best, kak baniyah la.. "org kata, kalau 7 jumaat mcm tu, mknanya x lama lagi la tu...".. yo la tu kak baniyah.. tapi saya baru 1 jumaat..ada lg 6.. hehe..

kat bengkel td nyaris nk tumbang.. hurmm... mmg terasa pon darah slow nak naik..sib baik dpt g kat meja.. bukan de pape.. mmg selalu gitu..darah lmbt naik.. sama mcm tuan dia.. slow..

adeh.. punggung aku yg dicucuk semalam pon, dah mula sengal..

tadi buat donat, aku asik jerit je kat budak. sudahnye, aku sakit tekak.. air yg 1.5 liter aku bawa jap je abis..oh ya.. jap lagi kena minum la.

hurmm.. sakit hati? kejap je... xleh simpan lama2 sakit yg tu.. dah luahkan, biarkan je la.. haha.. lagipon aku ada byk benda lain yg nak diratap. cthnya soalan final yg aku dah mula kering idea nk karang...

4 ulasan:

  1. xlama lagi ape? nak menikah ke???

    BalasPadam
  2. x la... nak meninggal.. huhu.. akak tu mmg ganas sikit mulut dia..

    BalasPadam
  3. ish3...
    bukan ganas sikit tuh! terlampau ganas!!!

    BalasPadam
  4. heheh... xpe... kami dah biasa... pedang jumpa pedang

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama