KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 26 September 2009

utk awk..(dr aku yg pemalu)

dah lama aku simpan benda ni kat dalam pc aku..
tah la nape.. mungkin sebab mcm aku kot.. hanya berani minat org dalam diam..

baca la...


Awak
Hari ni awak nampak serabut
Semua orang perli dan kutuk
Tapi ada gak hati yang puji
jadik you can always count on me

Awak
Hari ni awak nampak cute
Semo orang puji
Tapi saya puji dalam hati
Padahal Nak gak puji sekuat hati

Awak
Hari ni awak senyum kat saye
Tapi saya buat2 tak nampak
Padahal nak elak dari pengsan...
Nak elak dari kawan2 saya perasan

Awak
Hari ni saya senyum kat awak
Tapi Awak jalan depan saya
Jadik Senyum pun tak guna
Kalau nk lambai lg apa guna

Awak
Hari ni awak datang kelas saya
Tapi Saya buat bodoh ajer
Padahal Bumi nie raser cam dah tak cukup graviti
Rasa cam nak hilang lari bawa diri

Awak
Hari ni
awak tego saya
Tapi Saya buat2 pekak
Bukan jual mahal, saya tak layak
Sebab Nak elak daripada tak boley berenti
Borak

Awak
Hari ni saya tego awak
Tapi Saya tego awak dalam hati
Jadik Awak tak penah dengar all THE GOOD LUCK
AND TAKE CARE hari2

Awak
Hari ni awak ejek saya lagi
Saya pura2 marah tapi dlm hati
Tak kisah awak ejek saya hari2
Kalau tu blh buat awak happy

Awak
Hari ni kita duduk semeje
Saya depan awak ,awak depan saya
Tapi Raser cam jauh giler
Padahal Tak sampai sedepa

Awak
Hari ni awak beratur belakang saya
Tapi saya tak tau nak cakap ape
Jadik Saya blah mcm tu ajer

Awak
Hari ni berubah situasi
Tapi Saya still kat sini
Padahal Dah kosong tak berisi
Pikiran kat sana, badan je kat sini

Awak
Hari ni saya tls sms kat awak lagi
tapi saya rasa
malu nak sending
jadi saya simpan dlm outbox sendiri
boleh saya baca hari2

Awak
Hari ni saya rasa rindu
Tapi saya taknak ngaku,
Padahal saya check handset tiap2 waktu,
Kot ada msg from you,

Awak,
Hari ni semuorang kutuk diri ni,
tapi skt pun saya tak amik peduli,
Tapi bila awak pun join sekaki,
Saya rasa sedih tak terperi,

Awak,
Hari ni saya lalu depan rumah awak,
Tapi saya tak nampak pn kelibat awak,
saya pandang bumbung pun jadi,
kurang skt rindu di hati

Awak,
hari ni awak puji kawan saya,
Semua baik takde yang cela,
Tapi kenapa bila saya,
Awak pandang takde mata

Awak,
Hari ni saya risau pasal awak,
siang malam doakan keselamatan awak,
padahal saya sikitpun awak tak ingat,
Kenapa la saya nak buang keringat

Awak,
hari ni saya pandang awak curi2,
sbb nak ckp berdua tak ckp berani,
dlm hati doa awak sedari,
apa yg terpendam dlm hati

Awak,
hari ni awak
cerita pasal gadis tu lagi,
saya buat2 dgr tapi dlm hati
rasa cam nak lempang aje tuan punya diri
awak tak tau ke saya terasa hati!

Awak,
hari tu saya benci sangat kat awak,
tapi hari ni saya suka sangat kat awak,
sbb saya tak boleh nak lupakan awak,
ingat kat awak awak awak awak

Awak
Hari ni saya nampak awak lagi
Tapi Awak tak macam dulu lagi
Jadik Saya terdiam sendiri
taktau nak buat apa lagi

Awak
Hari ni saya dah janji..nak pergi
ikutkan hati, memang nak pergi
Tapi Tak tau kenape tak boleh pegi

Awak
Hari ni saya menyesal ade ego yang tinggi
Tapi dah takde harapan kat sini
Jadik Nak tak nak terpakse sendiri

Awak
Hari ni hari terakhir nampak awak
Tapi awak tak toleh kat sini
awak focus kat handset sendiri

Awak
hari ni saya tgk gambar kiter senyum
tapi gambar tinggal gambar
nak buang sayang
nak simpan sedih

Awak
besok antare kita
ader
"balai berlepas"
besok...tak da besok untuk saya
besok jugak...tak de besok untuk awak

Awak
semoge satu hari nanti
saya menginsafi diri
tak nak ada ego tinggi lagi
buat merana sorang diri
buat saya sakit hati

Awak
kalau nanti awak dh ada si dia di sisi
jgn awak tunjuk tuan punya diri
sbb confirm saya akan makan hati..
Adui..melepaslah lagi (-_-)

Awak
sebelum saya pergi
hari ni..kat sini
saya janji semua ni untuk awak...
Sebab kenal awak anugerah terindah penah saye
miliki....

TERIMA KASIH AWAK..........

2 ulasan:

  1. sedih woo... ni la artikel yg aku rasa mmg terkena di btg hidungku sendiri.. huhu

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama