KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 12 September 2009

me.. this week (isnin)

aku lambat.. rasa mcm nak salahkan semua.. ayah yg pakai keta aku gi surau.. polis yg buat road block sampai jln 3 lane jadi 1 lane.. semua aku nk salahkan.. sampai kat jalan ampang, kereta dah beratur panjang.. adeh.. nyesal x amik akleh (salahkan diri sendiri plak)..

tgk jam, lagi berapa minit je.. terus aku pecut kat flyover jln tun razak sebelah ampang park.. duk! arghh... masuk lubang.. tapi nak kejar gak punch card.. lantak.. pecut.. tapi.. sampai habis fly over pon ok lagi.. tapi bila kat jln, terasa rasa mcm kereta ni sway ke kiri.. alamak.. pancit la ni.. adeh.. xpe la.. gi sekolah je la... sampai sekolah, tgk2 mmg pancit.. n rim kemik.. minta tolong salma ajr camne nak tukar tayar.. dia pernah ada pengalaman.. salma tolong jek kereta, aku tukar tayar tapi tayar spare pon xde angin..tq salma... aku xkan mampu buat kalau ko x tolong aku

pastu, aku ajak salma gi ke shell isi angin.. balik ke sekolah.. dapat tau, laptop pembantu makmal sains dicuri.. org tu terlepas sbb pintu dibuka masa aku balik dr shell.. adeh...

bila tanya kak zira, selamat x balik dengan tayar tu, kak zira kata boleh tapi kena bawa slow.. ok.. aku janji akan bawa 60km/j je...

x sangka, sangat la terseksa bawa kereta 60km/j ni... rasa penat gile.. n aku leh rasa muka aku sangat tegang- takut tayar tercabut.. n so on..semuanya bermain kat otak aku ni..

sampai bengkel, aku buat muka sedih, semua org kat situ kata, teruk tayar aku kerjakan. huhu... aku kata, nak buat cane, sbb nk x nk, kena hantar bengkel gak.. aku pulang ke rumah dgn tayar spare..

bila gitau mak, mak kata sku patutnya minta org tu ketatkan nat tyr tu... dah camni, kena la bawa keta slow2... hurmm.. kena gi sekolah awal la gamaknye esok.

sekali lg.. tq salma...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama