KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 13 September 2009

me.. this week (selasa)

kuar umah kul 6.45.. bawa xlebih dr 60km/j.. pernah gak capai 63.. aku slow balik.. haha..skema..

giler.. tertekan je rasa. dalam aku bawa slow tu, ada gak yg lagi slow dr aku.. meter minyak dah nak sampai E. so, sampai je sekolah, aku akan isi minyak.. pastu balik nnti amik tayar.. aku dah plan segala2nya dalam otak aku..

sampai je petronas, aku tengok semua kereta beratur.. akhirnya sampai giliran aku.. tiba, bila aku dah park keta aku, aku tgk, wallet aku xde pon dalam beg.. argh!! tension! aku keluar balik dari petronas.. nak kena pinjam duit mak la ni..

sampai sekolah, aku dapati, henfon aku tertinggal. yg ada hanya henfon yg xde kredit.. adoi!! aku bagitau kat kak lin.. kak lin hulur rm10.. "kira tolak hutang ye?" of course kak lin.. tq sangat.. di kala saya sangat memerlukan.. takut je kereta mati tgh jalan..

masa balik, aku singgah opis mak. dengan muka tebalnye, aku pinjam rm200.. harap2 cukup la.. sekali, bila gi bengkel, rim aje dah rm100.. rima kemik n retak.. so, dorang kena weld balik. tayar pon xleh pakai. tapi disebabkan xde duit, aku minta tangguh tukar tayar. org bengkel bagi aku tayar 2nd hand utk sementara waktu..eh, mcm kenal je tayar tu? tu la tayar yg aku tukar 2 minggu lalu.. heheh...

so, kena berkira2.. nk tukar tayar baru ke x? hai.. baru 2 minggu tayar baru ni.. dah pecah pulak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama