KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 27 September 2009

siput kat lampu merah

aku dah kata dah.. aku mmg xleh pay attention kat sesuatu keje.. nk kata ada penyakit hyperactive, x gak... selalunya hypoactive ada la.. tapi aku mmg jenis xleh bagi tumpuan lama kat satu2 perkara...

1 je yg aku suka... pergi kelas, dengar apa cikgu ajar, dgn syarat, aku ada nota yg dh siap, tinggal aku nk jot down point tambahan je.. kalau x, aku jenuh nak menulis apa org tu ckp.. aku xsuka..

hakikatnye, aku dah tinggalkan zaman sekolah.. skrg, aku lak jadi cikgu.. haha.. sori la cikgu... dulu saya mmg xsuka hantar buku latihan.. saya mmg malas menulis... tiba sekarang, saya kena tanda buku budak.. boring2...

nasib baik ada lagu2 soundtrack my girl.. ceria sikit hidup aku...oh.. seol gong chan...

caye x kalau aku kata, aku baru siap lg 2 kertas..?? argh!!! benci....

2 ulasan:

  1. adat menjadi cikgu... apa kata lepas ni jadi guru besau lak...
    haa.... baru senang idup.
    hahahah...

    BalasPadam
  2. haha...dr kecik menjadi besau la ni...

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama