KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 4 September 2009

aku dan mereka

tgh hari td dapat sms dr della... something about gathering n buka puasa n sambut birthday org.. budak laki sekolah menengah aku...

honestly, aku lom lupa.. maybe xkan lupa apa yg dorang buat pd aku dulu. sorry.. maybe ada org kata tu kisah lama.. dorang semua dah matang.. dah berubah.. yup, mungkin aku yg masih di takuk lama.. susah nk lepas bnda dulu.. mungkin aku yg xberubah. xmatang. ini membuatkan aku berfikir 2x tentang aktiviti tu walaupon diadakan dkt area ampg ni je..

balik, aku tgk facebook.. aku gi la ke page di mana dorang letak gmbr masa form 5... baca komen gmbr kelas aku.. konfem, aku xkn gi gathering..

sorry.. utk org yg xknal aku, biar aku gitau. aku adalah manusia yg ada akaun hampir di semua internet social network. tp aku xkn add org kerana aku xtau apa tanggapan org tu pd aku.. tah2 aku je yg suka kat dia tp dia xsuka lgsung ada kaitan dgn aku.. tu je sbbnye.. bukan sbb berlagak.. aku takut direjek. dah penat.

aku juga bukan la jenis yg susah nk buang org once aku dah buat keputusan.. bukan apa.. cuma, kdg kala tu ada gak la terasa hati bila jd kwn aku tp xpernah tegur aku.. helo.. tujuan org tmbh kwn dlm social network tu adalah utk keep in touch dgn kwn lama.. klu ko x anggap aku kwn, rasa aku hina sgt nk jd kwn ko.. ko xnk tau pasal aku, watpe add?

so, aku buang semua nama budak laki sekolah aku dr fren list aku. xpe. xluak pon.. kami xpernah ada kaitan...

selamat menyambut bulan ramadhan.. maaf zahir batin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama