KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 31 Ogos 2009

aku dah tua?

rasanaya, baru semalam aku sms kawan aku memberitahu dia, aku sangat gembira menyambut hari isnin kerana cuti sekolah.. tup2.. esok sekolah dah buka balik..haiii...pantasnya masa berlalu bila kita nk dia berhenti

sekejap x sekejap cuti ni, sempat gak la aku mengenal pasti keadaan aku sekarang...aku dah tua.. huwaaa!!!!! sedihnya.. tapi nak buat camne? dah tu hakikat... malahan, aku menjadi lebih tua dr umur aku.. huhu.. sebab malas nk bersenam kot?

pe tanda2 yg aku dah tua? huhuhu ni tanda2nye..:

1- masa tgk muka kat cermin.. aku dapati dahi aku dah berkedut...sgt jelas kedutnye...

2- kulit muka aku dulu, kluberparut, cepat je hilang. sekarang, kesan artifak, bukti kejadian x mudah dihilangkan

3- susah benor nk kurus.. masa belajar dulu, 3 bulan je nk turun 5 kg.. sekarang, 1 thn lom tntu turun.. naik sgt senang.. metabolisme dh turun la tu..

4- aku mmg jenis study last minit. aku boleh xtido 1 mlm utk study. dulu boleh la.. skrg, kul 2 pon dh surrender. tido lg best

5- dulu, aku leh online TIAP hari sampai ke subuh. sekarang, klu mlm ni aku stay up sampai kul 2, esoknya, aku akan tido sebaik sahaja lepas maghrib.. tenaga x byk dah..

tu yg aku sendiri nmpk.. ada byk lagi tp aku x perasan kot? sape nk tambah, gitau la

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama