KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 22 Ogos 2009

aku dan yang terluka

cerita absolute boyfriend habis last week.. hero kesukaan aku, night, mati.. mmg sedih..tapi aku tetap suka.. haha..dah lama aku x tgk cerita beremosi camtu.. aku tersengih2, aku sedih, aku tarik muka.. haha.. best citer tu...

dulu, aku mmg jenis cerita hindustan. suka happy ending. kalau dalam cerita tu hero atau heroin tu ada pakwe dr dulu, kalau leh, aku nk biar dia stick dgn org tu je sampai habis..sbb, klu x, partner dia tu akan frust.. aku x suka dgn hakikat yg kita mungkin xkn pilih org yg dah lama depan mata kita. aku rasa org tu x bersyukur...

haha..tu la aku... aku jenis yg rasa, masa memberi sedikit hak pada kita utk memiliki seseorang. tapi aku terbukti salah.

baru2 ni, kwn aku cerita lak pasal dia menjejak kasih dengan ex-nye masa sekolah dulu.. dan aku dapat rasakan, yg ex-nye itu masih ada feeling kat dia. aku yakin, dia pon tau.. tapi mereka masing2 dah ada famili.. hurmm.. aku ada sedikit marah dgn dia kerana menjejak kasih ex-nye tu.. rasa mcm dia saje je nk kenakan org tu..ye, aku adalah pakar terluka.. tanya je la kat aku apa yang leh wat org terluka. aku mesti leh jawab.. n aku marah bila org buat camtu... sbb aku tau bagaimana sakitnya terluka..

haha..lawak giler.. selalu terluka padahal boyfriend sekali pon x pernah ada...

tapi, tadi aku terpikir..
kwn aku tu xsengaja membuka balik kisah dia dan ex-nye tu.. dia xde niat.. dia jez nak tau apa kabar org tu... tinggal bagaimana org tu je nak teruskan hidup.. kwn aku tu kenangan terindah dia.. kenangan..bermaksud bnda dah lepas.. lom tentu pon dorang hepi kalau bersama kan?

sama gak dgn aku..aku leh terima akhirnye yg aku xkan bersama dgn org yg aku suka tu.. sedih.. tapi dah leh terima dah.. mungkin dah boleh move on.. mcm mana cara aku nk move on? tah la.. biar masa yg tentukan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama