KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 22 Ogos 2009

aku dan dia..(komputerku sayang)

isnin ni, pn norlina dah minta aku hantar modul kbkk mpv aku.. haha..baru 3 muka siap.. dah tu, komputer aku ni lak, xde microsoft office...erk!! ada lagi soalan intervensi1, intervensi 2 n akhir thn...adeh...cane nk buat ni ek?

ni semua gara2 kegatalan aku yg gi format komp aku di tengah kekalutan semua ni. ditambah dengan kebodohan 2 thn lalu masa beli komp ni sbb x check betul..org kedai tu rupanya x bagi aku cd untuk install driver.. sudahnye, dah beberapa kali try, komp aku masih membisu.. blog aku ada radio... boleh bersuara tapi hanya pada org lain..bukan pada aku..

microsoft office pon aku x beli lagi..harap2 esok fadhlina x cancel teman aku gi beli..siyes..aku sgt xnak bergerak kalau xde kwn.. gi keje sorang2 tu pon sbb terpaksa... kalau x, mau aku seret org teman aku gi keje..

dalam usaha nk menormalkan semula komp aku ni, aku minta tolong radhi n razif.. pastu, ada gak saufi n en. fazrul yang try access komp aku dr jauh..tapi..hurmm..dia ni mmg payah..anyway, terima kasih gak kat korang sekalian sebab beria cuba membantu... xpe, sok kita gi kedai ye komputerku syg..kita cari cd utk install driver..

doakan aku sempat siapkan keje k?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama