KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 29 Ogos 2009

absolute boyfriend.. (jom baca komik online)

baru lepas baca 'zettai kareshi' a.k.a 'absolute boyfriend'...

masa tgk kat tv, mmg aku suka sangat dgn night..watak dia...cane dia nk try impress pompuan tu utk terima dia..kesungguhan dia..baik dia..hurmm...mmg suka

tapi bila baca komik, citer dia berbeza.. kalau kat tv, latar belakang watak semuanya di alam pekerjaan.. kat dalam komik, semua watak masih di zaman sekolah.. dan semua watak dalam tu hensem2 belaka..huhu...

still, aku suka night.. dalam komik ni, dia x sehebat dlm drama.. well, maybe sbb soushi dalam komik sangat best kot? tah la..

haha.. komik je.. xyah la feeling lebih2.. nk buat cane..? cite dia mmg jenis yg aku suka.. kelakar, sedih, pasal pengorbanan.. yg ringan.. mmg best la.. try la baca kalau tiba2 nk menjadi seorang yg jiwang.. wakaka.. gi baca kat http://www.onemanga.com/Absolute_Boyfriend/

kalau rajin, baca gak la conan ye? hehe... naruto pon ada..

pape hal, aku mmg "vote for tenjou!!".. so wonderful.. hehe... rekaan katakan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama