KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 24 September 2009

baru aku tau...

selamat hari raya kepada semua..

hurm.. apa yg aku tau masa raya ni?

yang aku tau...
1- aku sgt gemuk smpai dalam gmbr hanya nampak aku je..
2- birthday ayah atuk 24/12/1928 (81 thn)
3- jangan makan kupang terlalu byk.. boleh jadi CB..
4- aku mmg xreti main game. dengan iman yg umur 6thn pon aku kalah
5- aku ni pemalu.. huhuhu...
6- aku xleh dekat dgn kuih tat. nnti kuih tu cepat habis
7- serius astro suka ulang tayang cerita yg sama
8- aku xkenal sgt artis2 AF banding dgn org lain
9- elakkan bagi aku nasi panas, ikan goreng (especially ikan mahal) dan kicap. sia2 je aku diet..
10- aku mmg kakak sepupu yg digeruni semua kanak2 berusia 6 thn ke bawah
11- aku mmg xsuka cerita hantu..

2 ulasan:

  1. hahahahha..... ye ke tengah naik saiz ni? kena rajin2 la diet ye...
    =)

    BalasPadam
  2. tgh tunggu signal dr org yg tgh detox tu..

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama