KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 7 November 2008

hujung tahun dah....

masa sekolah, hujung tahun la waktu yang paling aku suka.. dah nak cuti..leh lepak2..result dah kuar..xyah pikir pape..(melainkan masa form 4 sbb dapat banyak sangat homework utk naik form 5)

la ni..aku lak jadi cikgu..hummm...dan apa yg berlaku pada cikgu pada hujung tahun?

ni yang berlaku:

jawatan: guru/ketua panitia pemprosesan makanan

tugas:
-tanda kertas tingkatan 4 (setel)
-buat head count n post mortem (xbuat lagi)
-kemas bengkel n buat inventori (x buat lagi)
-laporan aktiviti panitia (setel)
-pelan taktikal panitia (setel)
-minit mesyuarat 1-4(aku edit kak anita punya je la)
-risaukan pasal cek yg nak due dh tu...
-isi borang kew pa..(x tahun ni, tahun depan kena gak)
-bagi soalan tambahan sementara nk tunggu paper PemM
-plan nak panggil sape thn depan n all the paper works
-laporan lawatan ke KKSB

jawatan: guru kelas tingkatan 5
tugas:
-sijil berhenti budak(print selasa ni la)
-sijil testimonial (setel)
-kemas kelas untuk exam (sib baik senang)
-jamuan kelas..(order pizza, nasi lemak n beli ais je)
-buat tanda s pada semua yg x hadir sebulan 2 ni...
-buku koko!!! (arghh!!)
-tutup register (patut dah lama buat)

jawatan: s/u 3k
tugas:
-kertas keje gotong royong (setel)
-surat suruh potong dahan ke dbkl (xbuat lagi..huhuhu)
-kemas fail2 3K
-pelan taktikal 3k 2009
-laporan 3k 2008
-minit mesyuarat (ya ampun..dah setengah tahun dah benda tu...)

jawatan: ketua penasihat kelab kewangan
tugas:
-kemaskini semua buku laporan kelab
-pikir camne nak buat jamuan dengan duit yg dah kumpul
-pelan taktikal 2009
-laporan 2008

jawatan: guru (umum)
tugas:
-gi perkembangan staf esok n sabtu depan
-jaga stpm mula rabu depan sampai la 4/12/08

*disebabkan aku jaga STPM la aku patutnya siapkan semua keje minggu ni..

tu citer pasal keje..pasal jamuan semalam..patutnya ada mushroom soup..tapi aku lupa bawa bendanya n juliana dengan bijaksananya beli sos spaghetti cendawan instead of cendawan..so, tunda ke arini..sebahagian je la yg rasa sup tu.

arini ada sesi bersalam-salamn..seperti biasa, barisan paling laju bila melalui aku..aku rasa aku la yg paling heartless kot..aku salam n ucap "good luck spm" without fail to every student yg salam..dengan senyuman n salam yg erat walaupon diorang salam hujung jari n x bermaya..

tapi aku mmg tersentuh bila budak cina kelas aku, dok hurung aku pastu jerit kuat2 'terima kasih cik rumaizah!' ramai2..mereka juga cuba menjulang aku..hehehe...tapi gagal sbb aku berat sangat..kak mary dorang berjaya kot..hehehe...n mereka juga add aku kat frenster..

practically, ni last day aku jumpa dorang...hurmm..anak sulung beb! harap sangat dorang berjaya...bohong la kalau aku kata x rasa pape langsung...

to all my students, GUDLAK!!! ALL D BEST!!

to all my fren, GUDLAK FINISHING UR N YEAR TASKS!!

melampau la kalau kata xtau aku yang mana....

1 ulasan:

  1. sijil benti dah print...

    skrg nk edit laporan perjumpaan, pelan taktikal kelab, laporan, tutup buku register...pe lagi ek?

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama