KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 21 November 2008

hensem...

cutenye dia....especially bila senyum nampak gigi...look so innocent la..


hurmm...apa cite korea paling aku suka? my girl... mula2 masa mak aku ajak tgk citer tu, aku pon pelik nape mak aku nak tgk citer tu..sekali tgk, heron x cun pon...

sekali dah tgk..ha kau...melekat terus...

mula dari waktu tu, aku terus minat hero n heroin dia...lee da hae n lee dong wook n of course, aku minat hero lagi la kan...

nape minat hero dia? tah..rasa hensem sangat. rasa semua ttg dia sangat hensem.. rasa...uhuh..xleh nak describe...rasa mcm dia ni pemalu...senyuman menawan...arghh..semua aku suka

walaupon ada pelakon lain yg lagi nsem misalnya hero2 dalam 'yu hee the witch', dia ni tetap menang.

adik aku pernah tanya. apa yg hensem sangat? dia x hensem sangat tapi aku xleh nak cari silapnye kenapa dia gak yg aku minat. n bagi aku, tu la hensem sebenar..mata org x penting. yang penting mata kita..



dgn heroin....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama