KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 20 November 2008

aku yg sebenar...Part 2 (nak masuk bakul angkat sendiri jap)

aku ni sangat mudah orangnya...aku x cerewet makan. bagi la aku makan benda yg sama tiap hari, mesti aku x kisah. tapi, once aku dah xsuka, alamat, lama la baru aku nak makan balik..so guys, korang reti masak telur je pon xpe. aku sudi..hahaha!!!

mak aku, once wrote to my teacher. 'maaf la cikgu, anak saya ni kadang2 manja..api dia x rei tunjuk..last2 nampak mengada2..' adus! pedih giler...tapi bila pikir balik, ada gak betulnya..

aku xreti masak. sori..(cop, xde org laki yg berminat dgn aku tgh baca blog ni kan?) nape? sbb aku xsuka bawang. aku boleh buat nasi goreng tapi mmg la x letak bawang. sori.. kalau la aku kena masak, mmg kena ada pembantu utk kupas n tumbuk bawang (xpon aku blender je)

aku sangat jiwang, caring, baik hati, pendiam,....

aku suka tengok citer my girl. sape yg tau kisah aku, akan jumpa watak aku dlm cite tu.

aku suka makan karipap, popia, tom yam, nasi goreng biasa, mi sizzling, ABC, cendol, lee chi kang...senang citer, korang boleh belanja aku makan apa saje yg halal, melainkan bawang.

berat aku dah naik..jgn suruh aku diet. kalau aku xdpt makanan yg sebenar, badan aku akan dimasuki angin dan akhirnya akan lemau seperti biskut..hahaha!!!

aku minat detective conan. aku pernah menangis masa tingkatan 3 sbb terlepas episod akhirdash yankuro masa tingkatan 5

aku sangat sayang mak aku. aku pernah nangis sbb terpecahkan gelas kesayangan dia. (ada sikit ciri2 bodo di situ)

i'm a hopeless romantic. aku buat apa sajeutk org yg aku suka.

nak tau apa lagi? xnak? lantak la..lain kali aku nak citer lagi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama