KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 14 Ogos 2011

Nak update pendek tapi terpanjang

Aku cuba buat update pendek-pendek je.. Ucapkan Good Luck pada aku

1- MATTA Fair sedang berlangsung di PWTC.. Aku berharap sangat ada geng untuk berjalan hujung tahun ni. Tolong la ada geng!! Tolong la ada.. Aku teringin nak berjalan masa cuti panjang.

2- Aku sedang khusyuk membaca blog-blog orang. blog Miss Morbids, bro, dont  like that la bro, utar boy comic, Bolehland, Eggyolk, Pajama forest dan Kontrol Histeria . Blog Miss Morbids, dont like that bro dan utar boy memang buat aku ketagih. Aku baca dari awal entry hingga latest entry dia. Bolehland, Pajama forest dan Eggyolk tengah on the way. Best la blog-blog ni. cuma kadang kala aku boring bila entry tu balik-balik adalah entry untuk promot barang untuk masuk pertandingan (ok, aku jeles sebenarnya sebab aku tak pernah jon pertandingan). Blog Kontrol Histeria pulak.. hurmm.. hurmm... Aku baca sebab aku suka idea dorang.. Cuma kadangkala.. terlalu urgh.. sadis? Entalah tapi aku masih baca. biasanya aku baca cerita yang ringan je la.. Yang ngeri-ngeri aku tak sanggup.

3- Hari ini birthday dia. Hari ini dia akan ke Korea. Aku?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama