KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 25 Ogos 2010

seumur hidup- dafi

sape gelak mmg aku sula hidup2! aku sendiri xtau cane la aku boleh tersuka lak lagu ni. kalau ikutkan, aku mmg x berapa minat artis2 AF ni..
hingga la malam td kat dlm cerita hotel mania. dalam cerita ni, kalau dorang nyanyi2, dia letak la lirik lagu nye (mcm nk suruh kita karaoke sama2.. huhu) so, masa tu la aku dapat menengok lirik lagu ni..

haha.. so cute... apa lagi, terus nak letak sini.. enjoy!!! selamat berasa kiut ye?
==================================
tajuk: seumur hidup
artis: dafi

Bermula dengan senyuman menjadi daya tarikan
Lalu hati memaksa
Mendekati dirinya
Sedikit demi sedikit aku semakin tertarik
Hinggalah tanpa sedar
Ku dalam kawalannya

Diri ini dah tak bisa lari
Diberkas untuk dihadapkan ke mahkamah cinta

[Chorus]
Yang arif izinkanku membuat pengakuan
Bersalah ke atas semua
Tuduhan yang disabitkan

Tak guna peguam bela
Kerana cukup nyata ku jatuh cinta dengan
Niat maka hukumlah aku
Bersamanya seumur hidup

Aku rela dipenjara di dalam sangkar hatinya
Biar seribu tahun pun rasanya tak cukup
Setelah lama mencari pasangan di sanubari
Kini sudah terjumpa dan dialah orangnya

Diri ini dah tak bisa lari
Diberkas untuk dihadapkan ke mahkamah cinta

[Chorus]
Yang arif izinkanku membuat pengakuan
Bersalah ke atas semua
Tuduhan yang disabitkan

Tak guna peguam bela
Kerana cukup nyata ku jatuh cinta dengan
Niat maka hukumlah aku
Bersamanya seumur hidup

[Chorus]

2 ulasan:

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama