KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 3 Ogos 2010

himpunan tag dan award yg aku baru amik (ala.. ni award kroni2 ja.. aku punya kabel yg hebat ok?? fiber optic lagi!)


ini adalah koleksi2 award yg aku dapat dari kawan2 aku. actually, aku rasa, blog aku ni masih belum layak utk dapat award pon.. mana x nye, pengunjung pon sekangkang kera je baru. tapi disebabkan penyumbang anugerah2 ni adalah kroni2 aku, maka, dengan x adilnya, aku pon dapat la award2 ini (ingat nk minta keje je ke kena ada kabel? nk dapat award utk blog pon perlu kabel ok??)

==============================================

so, ini award pertama. aku terima dari Pn. Suhida (biasala.. penyumbang tag dan award tegar blog ini.. su, aku bebaskan ko dr sumpah wajib tag aku.. huhu)

====================================================

award ke 2,3 dan 4, datangnya dari Cik Oryza







=========================================== 

dan akhir sekali, award ini yg saya dapat dari Encik Uruchimaru@kf



yang lemaunya, award terakhir ni ada syarat yg agak lemau.. huhuhu iaitu:

Syarat-syaratnya:
*ade syarat juga tue..
Bagi siapa sahaja yang menerima award ni, diharuskan memberikan/tag kepada lima orang lagi .
Selepas itu, si penerima award harus meletakkan link-link berikut di blog/artikel masing-masing

1.Syiema Emi
2. si itam manis
3.dark r0se
4.Uruchimaru@kf
5. brat2104

sebelum letak link-link di atas , padamkan dulu link yang berada di no 1 . kemudian semua link yang tinggal dinaikkan 1 level seperti link no 2 menjadi no 1 , link no 3 menjadi no 2 dan seterusnya . Selepas itu , masukkan link tuan hambe di bahagian paling bawah sekali iaitu no 5 . .Harapan  semua  jujur dan adil dalam menjalankannya . Jika setiap penerima award mampu memberikan award ini kepada 5 orang dan kesemua mereka yang ditag meletakkan link dengan betul , maka jumlah backlink yang didapat ialah :-

Posisi 5 : Jumlah Backlink = 5
Posisi 4 : Jumlah Backlink = 25
Posisi 3 : Jumlah Backlink = 125
Posisi 2 : Jumlah Backlink = 625
Posisi 1 : Jumlah Backlink = 3,125

Selain mengeratkan persahabatan antara blogger , award ini boleh membantu untuk menaikkan trafik dan backlink ke blog korang .

Tag orang lain lak....

- ok.. barangsiapa yang membaca je entry ini, maka anda telahpun terkena sumpahan tag dan award berantai.. anda perlulah membuat tag2 ini.. terutama:
* pn. suhida
* cik oryza
* Encik uruchimaru@kf



p/s: sebenarnya tiap award dan tag ada tugas masing2.. tp aku xnak buat. nak menjadi degil. (tapi aku buat gak yg award yg last tu.)

p/p/s: oh.. mcm yg aku kata, semua wajib buat.. nama2 mereka di atas di hilight sbb mereka telah mengetag aku.. jadi tadi adalah sesi balas dendam... MUAHAHAHAHAHA!!!!!

p/p/p/s: kalau ada award blog paling typo, mesti org xkan pertikai yg blog aku sgt berhak terima kan?

2 ulasan:

  1. bhahaha..aik pesal name kite kena tag balik aiyah!

    BalasPadam
  2. huhuhhu.. pembalasan padu maut.. sila buat keempat2 tag itu ye

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama