KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 10 Ogos 2010

kenapa ek??


1- kita selalu lebihkan org lain lebih dr org yg syg kita. (mak, ayah, famili)

2- kita selalu nampak apa yg org ada, lebih best dr yg kita ada. kita selalu nk yg org punya.. padahal, yg kita punya pon ok apa...

3- kita sanggup keluar dgn kwn dr jemput adik dr sekolah

4- makin kita syg org tu, makin kita berkira nk tunjuk perasaan kita pada dia.

5- pada masa kita berazam nk buat sesuatu, masa tu gak la kita teringin nk melanggarnya (cth: masa kata nk diet la, selera mkn mcm apa tah)


ok.. maybe aku je kot.. korang x.. tapi.. kenapa ek?

4 ulasan:

  1. itula namanya manusia. ;p

    BalasPadam
  2. tanx su.. skrg aku tau i'm not alone.. hehe

    BalasPadam
  3. kekeke...
    nanti join GA aku ye.

    BalasPadam
  4. hehe.. baik la... blouse tu.. takut xde saiz je

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama