KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 23 Jun 2011

Wayang cerita korea

Sekarang aku macam dah tetapkan kuota 1 filem korea sehari untuk diri aku. Macam-macam cerita Korea yang aku dah tengok. Biasanya aku akan pilih genre yang ringan. Dan disebabkan aku seorang yang hopeless romantic, maka aku biasanya akan menonton cerita genre komedi romantik.

1 lagi prasyarat untuk aku menonton ialah, hero dan heroin haruslah orang yang cantik.. ok, aku tipu. Aku tak kisah heroin tapi aku sangat kisah hero. Hero mesti hensem!

Sambil-sambil aku browse filem dan pelakon di mysoju.com, aku ternampak la pulak OST My Girl. Aku pun apa lagi, mula la cari karaoke OST My girl. Sambil aku berkaraoke, aku pun menatap la wajah Seol Gong Chan aku lagi.. Waaa... Dia sangat hensem!!!! Waaa!!!! Seol Gong Chan hsi...

Itulah punca kenapa saya jarang update status.. sila maafkan saya yeh??? yeh?? yeh la...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama