KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 13 Jun 2011

Manisnya Senyumanmu - Elite

Seriously, put the blame on Feminin! Haha.. Ni semua gara-gara aku teringat pada lagu Faminin, Rindu. Aku tengok klip video Feminin yang lain. Tiba-tiba hari ni, aku teringat pula lagu ni.. Ah sudah!!! Back to 90's!! Balik ke zaman sekolah balik dah...


Tajuk: Manisnya Senyumanmu
Penyanyi: Elite

Ku rasa...satu dunia sudah mengerti perasaan ku ini
Mengapa oh! mengapa takkah kau sedar ku mendamba
Ataupun...dikau sengaja diam berpura memendam rahsia
Segeralah oh segera ku tahu kau hanya bermain masa

Semakin sering kita bertemu
Semakin terpaut rasa cintaku
Hari demi hari ku tetap menanti
Namun malu mula langkah pertama

c/o:
Mata bertentang mata adakah kau terasa
Cinta kian memekar dihati kita
Kau istimewa paling utama yang satu
Betapa manisnya senyumanmu
Debaran penuh makna kelu tidak terkata
Sering kali terjadi bila kau disisi
Namun yang pasti membuat ku jatuh hati
Oh! manisnya, manisnya senyumanmu

Pabila aku terdengar
Lagu cinta ku terkenang kepada mu
Aku merindu oh! merindu
Senyumanmu yang menawan kalbu

Semakin sering kita bertemu
Semakin terpaut hatiku padamu
Jika kau pun juga rasa yang ku rasa
Apa yang kau pinta katakan saja

ulang c/o
Huhu.. kiut!!!

4 ulasan:

  1. girl suka ker laki yg senyuman nya manis?

    BalasPadam
    Balasan
    1. isk... mana ada orang yang tak suka orang yang suka senyum? apatah lagi kalau senyuman tu manis =)

      Padam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama