KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 1 Jun 2011

pre-update blog

Bila kali terakhir aku update kau? Tak terlalu lama kan? Kalau dah lama sangat, maafkan aku ye blog. Bukannya aku dah mula melupakan kau, cuma, kau faham-fahamlah aku ni. Kalau dah ada benda lain, memang payah nak update kau.

Apa yang aku buat sampai aku tak update kau (aku takkan gunakan terma tak hiraukan sebab aku memang kisahkan keadaan kau)? Hurmm.. Macam biasa la.. Baca komik, tengok youtube.. Aku sekarang tengah ketagih tengok klip Dayunhaji kat channel orang ni. Huhu.. Seronok tapi kadang-kadang melampau gak la..

Semalam pula, aku nak menulis entry sebenarnya tapi tiba-tiba je elektrik terputus.. Maaf ye? Aku janji, bila semua dah pulih, aku akan cerita kat kau pasal aktiviti merayap yang aku dan kawan aku dah lakukan beberapa hari yang lalu..

Cukup la ni dulu. Esok nak kena pergi sekolah. Ada kerja. banyak kerja sebenarnya.. Doakan semua kerja aku siap ye

Parah! Sejak bila la blog boleh berdoa kan? Huhu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama