KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 4 Februari 2011

Apa?

Apa komen korang terhadap blog aku?

Cepat load? Lambat load? Terang sangat? Gelap sangat? Bising sangat? Apa yang perlu aku tambah atau buang? Widget apa patut ada? Widget apa yang tak?


Tolong respon ya? Walaupun tak ramai yang membaca, tapi aku nak la orang yang sudi membaca blog aku ni, membaca dengan gembira... =)

p/s: Gi la KEDAI AKU. Kalau tak nak beli untuk diri sendiri sekali pun, boleh beli untuk mak, adik, akak...

6 ulasan:

  1. color terang skit beb. mcm color org tua.suram je. hihihi. jgn marah aaa..

    BalasPadam
  2. color ok but widget sgt menyemakkan ngehx3..

    jgn mrh arr....

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama