KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 10 Disember 2010

En. KENari dicium pula

kelmarin, masa nak hantar mak aku pergi kerja, ada sebuah kereta merc belakang aku ni macam tak sabar. asyik cuba nak memotong. aku buat toya sahajalah memandangkan aku memang takkan bagi punya. hehehe..

sampailah ke sebuah selekoh kami nak keluar ke jalan utama. di hadapan kereta aku ada kereta lain. bila tiba giliran aku, tiba-tiba... "BAM!" ok.. bunyinya tidak sekuat itu tapi memang kereta aku telah disondol manja oleh kereta mercedez itu.

ok. sebelum aku bercerita lebih lanjut, wajib aku ingatkan korang semua yang aku ni bukanlah seorang cikgu perempuan yang baik serta comel. aku dikenali sebagai seorang yang garang, baran, brutal dan tomboy.. sila ingat fakta itu baik-baik ya

so, selepas dicium dengan penuh kelembutan, aku pun toleh ke belakang, sebaik sahaja aku lepas ke jalan utama, merc yang tidak sabar itu ada lagi di belakang aku dan terus aku keluarkan jari hantu yang comel ini di luar tingkap. khas untuknya. tapi aku tak menyumpah kerana mak aku ada dalam kereta tu. tapi aku puas hati dapat tunjuk jari aku padanya. huh!

tiba-tiba, merc yang tidak sabar itu berhenti pula di lampu isyarat sedangkan lampu baru kuning masa tu. itulah kali terakhir aku dapat melihat kereta mahal itu.. mujur, sebagai seorang kakak anggota polis yang berkaliber, mak aku telahpun mencatat no plat kereta itu. nombor platnya ialah WCD.. eh... jap.. aku check fb aku balik..

apakah kesan ciuman merc terhadap en. Ken? hurm.. bumper sedikit renggang dan lampu di bawah tu (aku tak tau nama dia) terkeluar dari soketnya.. aku tengok, dalam soket tu, macam ada patah sikit. aku harap, tak mahal la bayaran untuk membetulkannya..
ha.. lampu ni la yang terkeluar dari tempat dia.. apa nama lampu ni? tapi ni bukan kereta aku tau. mesti di pun kena cium dengan merc ni.. merc memang minat KENari

bosan? hahaha.. aku terpaksa juga cerita. nanti korang semua kata aku penulis blog yang tenggelam timbul la pulak.

6 ulasan:

  1. Aiseh.. Tak best la kalau kena langgar tak dapat "settle" & tuntut ganti rugi..

    BalasPadam
  2. pastu mcm mana nak settle???
    saman ke???
    hhahahaa

    BalasPadam
  3. lah nape tak tahan orang tu suruh bayar ganti rugi.. -.-'

    BalasPadam
  4. anif: memang tak best. walaupun sikit, tapi tetap kena keluarkan duit untuk sesuatu yang bukan silap kita. sangat tak best.

    mie: huhu.. saman? report je dah kena RM300.. entah-entah dapat ganti rugi RM100 je.. huhu (tah pape kan?)

    haffiz: huhu.. entah la.. jalan sibuk dan waktu tu pagi. tak sedap lak rasa nak buat orang lambat pergi opis

    p/s: sebenarnya kadang-kadang saya memang absent minded sikit. tak tau apa aptut dibuat. sama la macam dulu yang saya tercalar kereta orang tu.

    BalasPadam
  5. Jaga punya jaga kena juga. Kalau kita tak cuai orang lain cuai tapi yang tak manis dah langgar blah terus

    BalasPadam
  6. yup.. selalu gitu kn? tapi takpe la.. dah rancang nak pakai bumper baru nih.. hehe.. tapi tunggu dulu...

    p/s: jangan bagitau en. ken.. takut dia nk percepatkan proses tukar bumper.. huhu

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama