KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 21 Disember 2010

memujuk diri..

Aku selalu kata, "nak orang yang tinggi, kurus, kacak, baik, kaya dan kelakar.."

Orang selalu kata pada aku, "Biasanya kita takkan dapat apa yang kita nak."

tapi aku selalu balas balik, " Saya berpegang kepada Tuhan tu Maha Pemurah. Dia mesti bagi apa sahaja yang kita nak. Cuma cepat atau lambat je"

korang rasa macam mana? Aku dah mula terasa yang kata orang tu betul.. Kita takkan dapat apa yang kita nak. Seakan Tuhan nak menguji kita. Kenapa? Sebab selalu sangat dah, aku tak dapat orang yang aku suka.

Tapi... aku juga yakin. Bila kita tak dapat sesuatu yang kita suka, mestiAllah dah sediakan yang lagi baik untuk kita...

Aku memang pandai memujuk diri sendiri kan? kan? heheheh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama