KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Rabu, 1 Disember 2010

aku bukan curang

aku ada pengakuan.

"aku sekarang aktif facebook!"

haha.. baru beberapa hari yang lalu, aku kata aku lagi suka blog dari facebook. kenapa sekarang tiba-tiba lebih aktif facebook?

aku aktif facebook ada 3 sebab:
1- aku tengah ketagih 2 permainan mencari harta karun. jadi, masa aku di facebook banyak main permainan tu je.
2- aku sekarang buka kedai jual baju kurung dalam facebook tu. ada la sikit-sikit.. baju kurung, dress, baju ala-ala taiwan/korea.. akan ditambah lagi dengan baju t shirt muslimah dan cardigan insyaAllah untuk lengkapkan baju tanpa lengan atau yang berlengan pendek
3- untuk hari ini sahaja. aku tak jaga peperiksaan hari ini. jadi, aku jenguk facebook dengan harapan ada kawan yang free untuk aku ajak keluar. keputusan: tiada. semua sibuk. aku pun akan keluar dengan mak sebentar lagi.

jangan risau, blog masih lagi keutamaan aku. aku masih sayang kalian. sambil-sambil baca blog aku ni, teruslah pergi melawat kedai aku di facebook ye.. Ana.Shoppa
Ni la lambang kedai aku. kalau jumpa, jangan la lupa ketuk pintu ye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama