KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 10 November 2009

pernahkah kamu..?

uh..uh.. jiwang sat no.... ni dari emel.. tapi ada gak rasa terantuk kat batang hidung

Pernahkah kamu merasakan,
Bahawa kamu mencintai seseorang,meskipun kamu tahu dia sudah berpunya,
Dan meskipun kamu tahu cintamu mungkin tak terbalas,
Tapi….kamu tetap mencintai.

Pernahkah kamu merasakan,
Bahawa kamu sanggup melakukan apa saja demi seseorang yang kamu cintai,
Meskipun kamu tahu dia takkan pernah peduli ataupun dia peduli dan mengerti ……..
Namun dia tetap pergi.

Pernahkah kamu merasakan
Hebatnya cinta, tersenyum kala terluka, menangis kala bahagia, bersedih kala bersama,
Tertawa kala berpisah……….
Aku pernah…..

Aku pernah tersenyum meskipun aku terluka kerana aku yakin Tuhan tak menjadikannya untukku.

Aku pernah menangis kala bahagia kerana aku takut kebahagiaan cinta ini akan sirna begitu sahaja.

Aku pernah menangis kala bersamanya kerana aku takut aku akan kehilangannya satu hari nanti…dan….

Aku juga pernah tertawa saat berpisah dengannya kerana sekali lagi cinta tak harus memiliki, dan Tuhan
pasti telah menyediakan cinta lain untukku.

Aku tetap boleh mencintainya, meskipun dia tak dapat kurangkul dalam pelukanku,kerana memang cinta ada dalam jiwa bukan ada dalam raga....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama