KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 17 November 2009

masa kecederaan

haha.. xde kaitan dgn bola. tambah plak, aku mmg dah x minat nak ikut pasal bola sejak zidanne dah pencen ni.. hahah... apa yg aku suka pasal dia? jatuh cinta ppandang pertama beb tengok dia gelecek bola! aww....awww...

esok dah start dah mesyuarat/ taklimat mengawas SPM dan juga melawat kawasan (macam YB plak! haha..) kepada cikgu2 lain, aku jamin, dorang xnak dah jejak sekolah balik. tapi aku kena gak balik ke sekolah. kenapa? sebab....
1- mak aku balik kul 4.30 petang. so, mcm biasa, aku akan asar kat sekolah, baru amik mak
2- stok barang2 bengkel aku masih xsiap lagi. bayangkan la.. mangkuk ada 5 jenis... periuk 7 jenis kot... tepung.. gula.. garam.. baking powder.. bla..bla..bla..
3- fail2 panitia xsetel langsung.. walaupun anitia aku adalah panitia sebatang kara, aku tetap ada 12 eh 13 fail macam orang lain
4-kerja 3K.. hahaha.. kerja senang je.. taip usul dari semua org kalau ada idea nk tambah baik 3K sekolah..

lagipun, rasa mcm kekurangan plak kalau x pergi sekola.. yeehaaa!!!! kata2 dari rumaizah yg dah mula mengeluh melalui jalan yg sama setiap hari untuk balik ke rumah.

yela.. yela... meja aku x mcm meja.. biar la aku kemas dulu.. cikgu2 lain yg dh setel, xyah la dtg sekola.. aku ni byk lagi yg x siap.. biarla aku menikmati masa kecederaan aku ni... heheh

1 je.. tolong doa aku x tertinggal kunci kereta lagi boleh x? kang xpasal2 aku nangis lagi kang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama