KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Isnin, 2 November 2009

maafkan aku..

aku ada satu masalah berat. aku selalu akan menolak kawan yang aku suka.. terkini, aku menolak kawan tu kerana aku malu sebab selalu sangat membuka pekung aku kepadanya. aku malu. aku takut dia ada terpikir yg buruk pasal aku. aku yakin dia dah mula pikir yg buruk2 pasal aku..

nak salahkan sape? mmg salah aku.. aku mmg selalu x puas hati dgn apa yg aku ada.. hurmm... maafkan aku kawan.. aku suka kawan dgn kau.. serius, aku sedang menyesal sebab membuang kau tapi, aku memang dah malu dah nk berhubung lagi dgn kau

sekali lagi, maafkan aku. kepada rakan2 lain yang aku asik buat silap, maafkan aku jugak.. ni mmg masalah aku yg berat.

p/s: awak betul. saya mmg ada konflik dalaman.. saya selalu keliru dgn apa yg saya mahukan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama