KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 10 November 2009

mcm cerita dollhouse

hurm.. dulu aku selalu pikir yg xde org dalam dunia ni yg suka aku.. sayang aku.. well.. sampai sekarang pon aku masih pikir camtu. cuma, waktu kecik dulu, aku selalu terpikir, kan bagus kalau aku sakit? sakit yg teruk.. baru aku leh tgk ada x org yg syg aku.

hurmm.. sem 5 kat upm, apendiks aku pecah.. 1 minggu dok kat wad. masa tu, dah terjawab la separuh dr persoalan aku.. aku pasti, at least, mak aku mmg sayang aku. kalau x, xkn tiap mlm dia sanggup tido sebelah katil aku? dah la wad tu sejuk. dapat lak, hospital x gitau yg mak aku sebenarnya leh minta katil tambahan utk dia..

tapi, aku masih gak teringin nak tau. kalau aku mati, ada x org yg akan terasa atas pemergian aku? ada x yg akan bersedih? apa yg org kata pasal aku? ceh... ni kes berangan kononnya roh aku leh tengok la respon kejadian dr org ramai.. hahah...

rupa2nya bukan aku je yg pikir mcm tu. td, masa tgk dollhouse, klien minggu ni pon mempunyai keinginan seperti aku.. well, sebenarnye dia nk cari siapa pembunuh dia. tapi slh 1 sub keinginan dia, mcm aku td la.. nk tgk camane respon org atas kematian dia..

dlm cerita tu, dia dpt la jawapannya. tapi, aku rasa aku hanya boleh berangan dan bertanya pada diri sendiri tanpa jawapan yg pasti. even kalau aku dpt jawapannya pon, apa lagi yg boleh aku buat masa tu?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama