KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Sabtu, 12 November 2011

blogger ini tak pernah kering idea!

Aku selalu kata yang tahun ni entry aku agak lemau. Ok, bukan entry je. seluruh kehidupan serius aku adalah lemau. Hanya dalam bab enjoy tak ingat dunia je yang ku sangat berjaya. Enjoy di sini bermakna aku takde tanggungjawab terhadap sesuatu yang lain la.

Contoh aktiviti enjoy yang aku lakukan ialah,
1- berjalan-jalan (hingga ke KK),
2- menjadi model tak bertauliah untuk kawan (ye, aku dah pandai perasan cantik! oh, nama kawan aku tu di FB ialah Buaya Lensa. Kalau korang nak cari photographer budget, sila hubungi dia.. harga memang ok lah!),
3- Berjalan pergi ke GM tiap minggu
4- Jalan-jalan cari makan (tuhan je tahu betapa banyak aku keluarkan duit untuk makan kali ni..)
5- Shopping semuanya sebab aku dipengaruh oleh Fadhlina
6- Baca komik online..

Tapi, aku rasa, bukan aku je yang ketandusan idea untuk menulis tahun ni. Rata-rata, blog yang selalu aku baca pun sama kurang update atau entry dah tak berapa kena dengan selera aku.

TAPI ada la pulak beberapa blogger ni yang aku tengok macam tak pernah kering idea. Tapi blogger yang paling aku follow ialah En. Anif. Dia tulis pasal apa? Biasanya pasal daily life. Ada gak tips-tips berkaitan IT dan lain-lain lagi.. Yang paling buat aku suka dengan dia ialah, dia pasti akan balas komen korang tak kira la korang komen kat entry kurun ke berapa (tapi entry dia la.. korang komen entry orang, idak la dia nyibuk sama)

Aku memang tak pandai nak tulis karangan. Serius. aku tak pandai nak wujudkan kesinambungan antara perenggan. Jadi, aku akan berhenti di sini dahulu. Kalau korang sayang aku dan sayang blog ni, doakan aku tak terus lemau. Aku pun lemau memikirkan kelemauan aku ni.. Aish!!!

3 ulasan:

  1. :D Saya pun macam blogger lain juga, kadang-kadang terkena sindrom writer's block.

    Kalau sudah tiada idea hendak menulis, kadang-kadang Saya tulis tentang idea yang tak datang-datang tu :D hehe...

    BalasPadam
  2. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama