KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 7 Julai 2011

luahan perasaan je

Karnival MPV peringkat Wilayah dah berakhir kelamarin (5 Julai 2011). Walaupun pada permukaan dia nampak macam ok tapi hakikatnya banyak yang tak ok.

Yup, aku takde masalah dengan pengurusan acara oleh pihak sekolah. Cikgu-cikgu sekolah aku memang cekap dalam menguruskan majlis. Tapi majlis besar seperti itu memang memeningkan aku lebih-lebih lagi bila orang mengharapkan pelbagai benda dari aku.

hurmm.. yang paling tak best, orang yang aku anggap kenal aku marah aku. Dia kata dia tak suka bila dia nampak je aku, aku asyik marah-marah.. Padahal, itu hanyalah aku yang merungut. Bukanlah aku marah pun (walaupun ada jugalah bengang sebab asyik ke depan dan belakang). Dia juga kata dia penat dan duit panitia dia banyak digunakan.

Aku tak kisah kalau dia setakat kata tak suka perangai aku macam tu. Tapi yang paling aku tak boleh belah ialah ekspresi muka dia masa tu. So, aku ucapkan terima kasih sekali lagi pada dia kerana menolong dan menjadi sponsor gas memasak pada hari tersebut dan berjanji takkan minta tolong dia lagi..

Mungkin aku yang tak kenal dia, atau dia yang tak kenal aku. Either way, i won't look at her like the way i looked at her before. Aku tak rasa aku boleh lupakan perkara hari ni.

Maaf. Aku cuma terasa sangat bengang. Aku tak boleh nak beritahu pada kawan-kawan di dunia nyata sebab aku akui aku pun ada saham kesalahan di situ. Aku tak minta korang yang membaca untuk mengomen. Aku cuma menggunakan entry ni untuk luahkan perasaan je.

6 ulasan:

  1. Kalau begitu... baiklah, Saya tidak akan komen "entry" ini :D

    Hehe..

    BalasPadam
  2. haha.. kenapa? ada komen jugak ke? =p

    BalasPadam
  3. Mana ada Saya komen? Saya cuma tulis sesuatu je di sini :D hehe..

    BalasPadam
  4. Anif: haha... ye la ye la...

    en_me: bengang sekejap.. hari ni dah kurang dah... tapi masih terasa la.. huhuh =(

    BalasPadam
  5. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama