KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 31 Julai 2011

Kisah Hati - Alyah

Sebelum aku tampal lirik lagu ni, aku nak minta maaf banyak-banyak pada korang semua andai sepanjang kita berkawan/ berkenalan/ bercerita ni, aku ada menyakitkan hati korang. Serius takde niat nak buat begitu. Tolong maafkan aku jika ada sebarang yang terlebih atau terkurang ye.

dan selamat berpuasa untuk semua. Moga puasa kali ni membawa lebih banyak rahmat untuk kita semua.

Tengah feeling lagu ni... Entahlah. Macam ada terkena sedikit di batang hidung (haha.. yo yo =p)

===============================================
Tajuk: Kisah Hati
Penyanyi: Alyah

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu

Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini

Biar ku setia menjaga cintamu
Selamanya

====================================================
Ok, aku baru perasan, lagu itu sangat pendek (lebih kurang 2 rangkap je) tapi diulang-ulang sehingga cukup masa.. hahaha.. Macam tu pun boleh ek? Takpe lah, dah terlanjur minat..

p/s: aku tengah berusaha untuk mengenal pasti petua-petua yang best untuk ditaip.. Heheh.. penat woo baca buku tebal tu.. Tolong sokong niat aku yeh! Hehe..

7 ulasan:

  1. Enjoy the video here - http://www.mdanif.com/2011/04/alyah-kisah-hati.html#axzz1Th55vCy2

    A friend of mine direct the video :)

    BalasPadam
  2. salam ramadhan cik rumaizah...maafkn saya jugak,maaf lame tak ke sini..

    ps:-saya ade ssuatu yg bernilai utk dishare buat cik rumaizah..moge manfaat iya ;)

    http://majlisilmu.com/category/prof-dr-muhaya-mohamad/page/3/

    BalasPadam
  3. lagu dia memg pendek.... lirik yang sama ajer

    BalasPadam
  4. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama