KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 26 Julai 2011

Tiada topik tapi nak menaip juga

Esok subjek aku ada:
1 - Tingkatan 5 - Seminar teknik menjawab soalan di SMK Raja Abdullah. Aku bertugas sebagai fasilitator untuk slot ice breaking dan motivasi. Masalahnya aku takde mood langsung nak buat sebarang persediaan.. aish!!! serius.. nak cari slideshow lama pun malas. Nak cari yang baru lagi malas. Nak pikir apa nak cakap esok pun aku malas. Oh, bas, aku baru sms orang tu pukul 11.50 pm tadi

2 - Tingkatan 4 - Ujian Julai. Aku tak sure kertas mula pukul berapa tapi aku baru lepas siap taip.. hehe. Esok aku kena fotostat dan edarkan soalan pada cikgu yang terlibat. Aduh... Jangan bagitau pengetua aku ok. Soalan memang sedikit. 12 soalan je aku buat untuk 2 jam. Harap-harap budak aku boleh jawab.

Siang tadi pula, selepas menjawab soalan ujian, aku telah mengerah budak-budak aku untuk pergi buat amali. Sempat jugala merek buat 2 amali keropok. Cayalah!!! Padahal, memang patutnya kejap je. Hehe.. Aku suruh mereka buat kerja laju-laju dengan memberi alasan kononnya aku nak berjumpa dengan boyfriend.

Budak-budak aku memang teringin nak tengok cikgu dia happy (duh..). So, bila mereka dengar aku nak dating, tudung aku kena tepung pun, mereka beria tolong bersihkan.. Hahah.. style la korang... Semua anak murid aku begitu ye. sangat sporting. Tapi, janganlah mereka yang cerita pasal boyfriend masing-masing, semua aku kutuk balik. Hahaha

Dah la. cadang nak tulis pendek je tadi. Jumpa lagi

3 ulasan:

  1. tapi takde topik pun pnjang juga menaipnya :D

    BalasPadam
  2. haha.. tau takpe.. dah memang tabiat suka membebel..

    BalasPadam
  3. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama