KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 9 Januari 2011

Sebenarnya, Tapi, Jadi dan Hakikatnya

Sebenarnya..

Hati aku ada sikit sedih,
Sikit sedih untuk diri sendiri, sikit sedih untuk orang lain, sikit sedih untuk kucing yang kena lenyek kat pasar tadi

Rasa nak give up,
Dengan orang tu. Rasa nak bersemuka dan cakap je, " Takpelah, cukup sampai sini. Rasanya saya takkan pape"

Rasa nak bercerita,
Pada blog, pada kawan, pada dia, pada sesiapa sahaja yang sudi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tapi....

Hati yang sedih ni memang selalu cepat sedih.
Memang la nak sangat lepaskan dia, tapi tengoklah.. esok-esok mesti aku cari dia lagi
Semua orang pun dah bosan dengar cerita aku..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jadi..
cukuplah cerita sampai sini dulu..
nak senyap seketika.. tak lama kot. mungkin 1 hari je.. hehe

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hakikatnya,
aku kena menaip nama budak Bendahara dan budak Kelab Bola Jaring =p

2 ulasan:

  1. siapa ahli kelab bola jaring tu..
    heheheee

    BalasPadam
  2. hui... ada 75 orang semuanya. nak kenal ke?

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama