KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 25 Januari 2011

nak minta blogger-blogger sekalian tulis karangan kekanak..

kalau aku buat pertandingan karangan, agak2 ramai tak yg join? ingat nk buat pertandingan bertajuk " aku sebuah layang-layang" ok tak?

hadiah macam biasa la.. takdelah hebat sangat tapi ada lah sikit.. gula2 barang sebiji dua mungkin? entahlah. aku tak pasti.

yang aku pasti, aku teringin nak membaca hasil nukilan blogger-blogger terhadap tajuk ksrangan darjah 3 ni..

so, should i proceed with the plan?

2 ulasan:

  1. sure gue kalah...
    gue dah remaja..
    ehheeee

    BalasPadam
  2. huhuhu.. aku paling teringin baca karangan ko!!!

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama