KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Jumaat, 30 Januari 2009

persiapan kahwin...

sebelum ni, aku heboh cari,
perfume utk hantaran. semalam lak, gi linik kesihatan wat pemeriksaan hiv. pastu gi bangi utk cari pusat andaman..n hari ni cari kad jemputan kat internet..

hasilnya,
perfume berjenama mahal sgt. kita go for egyptian potion..jimat n xde alkohol. macam2 bau ada
ok..hiv negatif. leh kawin.
hurmm..baju songket bunga penuh kaler hijau lumut. yg penting baju pompuan cantik. laki, yg penting, muka x tenggelam dek warna.
kad kawin, nnti dulu. tengah shortlisted

ok..semua tu bukan untuk kenduri aku ye..jgn memandai2..tu semua adalah persiapan perkahwinan kawan n jiran aku..

honestly, aku suka terlibat dgn benda2 tu..rasa seronok sebenarnya leh tengok mcm2 pakej dll...sib baik xde org minta aku cari photographer. kalau x, mau aku gi wat kursus fotografi..hehehe

korang g minta aku menyibuk, tanx for asking me to butt in. aku mmg suka dapat separa komitmen begitu. nak buat sepenuh hati, pening sangat. amik separuh pening tu la yang best..

aku punya? lom lagi kot..tapi mk asik kata nk minta adik aku carikan senior dia. adoi.... aku x ready lagi la..masih malas masak n buat semua keje umah tu... lain la kalau laki aku amik maid..hehehe..

so, ada mana2 laki kat luar sana yg nak aku x? confirm xpandai masak..boleh belaja tapi xtau bila pandai..mengemas lagi la out...kalau leh gaji biar besar sbb aku nak amik cuti tanpa gaji. ada mau? hehe3..sure semua laki lari 10batu dr aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama