KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Selasa, 20 Januari 2009

hurmm...susah sangat, tukar je

hurmm..blog sebelum ni asik xleh nak komen..so aku tukar la blog ni..isi sama..tapi aku malas nak letak widget2 yg comel tu lagi..nanti2 kot..cuti 1 minggu ni ke...

kepada kawan2 aku, dah leh komen ni, tolong la komen eh?

2 ulasan:

  1. haaaa... baru la bleh komen...

    BalasPadam
  2. hehehe..tanx..nnti aku try la cantikkan sikit

    BalasPadam

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama