KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Khamis, 29 Januari 2009

aku chegu..

hurm...

semalam gi kl dgn mak..konon nak cari baju siap harga rm40 tapi last2, benda lain yg dibeli. aku beli plastik balut buku n selotep. plastik utk balut buku teks....selotep yg byk tu utk repair komik det conan aku..huhuh

mak aku siap komplen, "klu la ko buat keje sekolah camtu punya khusyuk kan bagus..?" aku pon jawab.. " kalau along suka keje tu, mmg camni la khusyuk along buat keje. masalahnya along xsuka.." dalam hati, aku tambah, kira ok la tu aku nak buat keje sampai jadi.

sori la..cuma, jadi cikgu mmg bukan minat aku. aku suka jadi cikgu sekolah rendah..environment dia..budak2 dia..kita hanya fokus pada P&P. tapi, klu keje sekolah menengah, byk benda nak kena buat.

bagi org yg x masuk dalam bidang ni, dorang akan kata, huk aloh..keje senang pon nak komplen lagi..hahah...ye kot..keje kitorang la yang paling mudah dlm dunia ni...anda dijemput utk mencuba..

kepada yg berminat, jgn lupa apply jadi cikgu ye..kalau anda jenis restless dan suka cabaran, cadangan aku, minta dpli.. jadi cikgu sekolah menengah..minta kl punya tau.. GUDLAK!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama