KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 5 Oktober 2008

selamat hari raya....

ayah atuk yang baju putih...mak atuk baju hitam....
gambar famili di pagi raya..kat umah atuk di batu pahat, johor
tahun ni, baju raya disponsor oleh Oden yang bekerja sebagai kastam..tema tahun ini ialah warna hijau..jgn main2..mahal baju2 kami ni...mmg bukan yg akan aku dan mak beli la..(sbb tu dia yg beli)
so, thn depan, aku lak yg belikan la..rasa bersalah weii..malu giler...heheh...
nape aku selit gambar mak atuk n ayah atuk? sbb aku nk citer pasal ayah atuk aku..aku bangga giler kat dia...tapi bukan kat post ni..kena tunggu dulu..hehehe...
so, inilah gambar latest...not so kurus...muka petak cam buku matematik tp xpe la..spek baru tu...
raya kali ni, kami x gerak mana2 pon..cuma malam raye, aku gi parit sulong dengan harapan dapat beli tempeyek tapi xde...1 pasar round tapi xde..isk...
raya pertama x gerak..atuk aku ni pak long..so, segala adik2 dia dgn ank sedara dia, dtg melawat masa raya pertama tu..kami jadi la tukang buat air (mak) dan tukang angkat dulang...
raya kedua baru la kami ke rumah mak long. pastu umah tok uteh kot...pastu umah tok andak...lepas hantar oden ke stesen bas, kami ke rumah cik din lak...
raya ke 4 kami ke rumah cik han (on the way balik kl)..aku rasa aku xmkn byk tp serius aku tau aku gain weight..tensen wehh!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama