KLIK LAJU-LAJU!

MARI BLOGWALKING DENGAN APESAL.COM

Yang Baik Hati =)

Cari cerita lama

Aku terkini

sebelum komen, baca dulu komen orang lain boleh? Bosan la nak balas komen yang sama.. sebab jawapan aku mesti sama punya. tak pasal2 aku jadi astro karang ulang tayang beberapa kali

* jangan orang astro sentap pulak dengan aku, suda

Ahad, 19 Oktober 2008

lunch at corus hotel, jln ampang

date: 18/10/2008
time: 12pm-4pm

aku mmg dah plan nak melaram aritu..nape? setahun sekali beb..tiap hari aku bagi org makan nasi, arini aku nk bagi dorang makan piza..(korang paham ke nih?)

11.00 am:
rumah aku kat ampang hulu langat selangor..biasa klu gi klcc mmg bajet 1 jam...mana shida ni...dah kul 11 dah...hurmm...

11.15am:
-kak mai gi la mekap dulu. takut xsempat lak karang.nnti kita jumpa
-k.rin, saya gi umah akak skrg

11.30 am:
-mana kwn kata nk join?
-dh lambat. lain kali la...

11.40 am:
-mai, k. nurul ni..akak gi sendiri la..selamat bermekap...

11.45 am:
-shida dh sampai. nak tunggu luar ke dlm?
-tunggu dlm.

12.05 pm:
-tanx k. rin...

12.10 pm:
-give me 5 min
-take ur time...

12.20 pm:
dah lmbt ke kita ni?

12.25 pm:
-che mai, ko katne? nape x sampai lagi?
-jln jem kak...
-aah..parking pon xde..kena parking ampang park

12.30 pm:
-eh mai, ko kat mane ni? nape xsampai lagi?
-kat ampang poin
-ampang poin?jauh lagi tu?
-hahahah...
-nape semua tanya kita ek? kita je ke yg xsampai lagi?

12.45 pm:
-ek eleh..x sabarnye org ni....klu ye pon nk parking...
-try tgk baper kena byr?
-ok la kak...
-alahai..nape la jauh sangat kita parking..kurus kita..

12.55-x hingat... pm:
-oo...patut la ko lambat sgt...ni rupanye keje ko..
-oo...patut la...lambat tul ko dtg
-betul kata ko..akak mmg terperanjat...
-ko lambat giler..sampai vvip sampai pon korang x sampai lagi..
-patut la shida..rupa2nye dorang panggil nama kita 2-3x kita x nyahut...
-nape ko gi keje x mekap mcm arini?
-waa...ni mekap camni ni mau 40 minit ni...

nak tau rupa yg nampak macam grand sangat tu camne?
ni la dia...



kontrol cun beb...

dengan shida


me n my tablemate


tolong sorok muka kecewa tu leh x?aku mmg xcomel orgnye..ni pon perlukan masa setengah jam utk jadikan muka aku secomel tu...

to all guys:
tolong hargai isteri or awek korang yg try melawa utk korang..serious...nk mekap je setengah jam..nak tanggal mekap, especially klu x bawa mekap remover, mau dekat 10 minit...sakit lak tu lap pakai tisu...

to all girls:
sblm korang nk mekap grand2, pastikan korang facial dulu..kalau x, white head korang blok goundation dr meresap ke dlm kulit...hahaha...aku cakap dr pengalaman...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Semua orang boleh komen. Dan aku laparkan komen dari korang.
Tapi letak la nama.. Tak suka nak panggil korang Tanpa Nama